maanantai 4. helmikuuta 2013

Yksinäisyys


En ole yksinäinen. 

Olen ollut monesti yksinäinen esim koulussa, yksinäisyys tuntuu siltä kuin ei olisi kavereita yksinäisyys tuntuu sydämessä.

Nykyään en tunne oloani kovinkaan yksinäiseksi olen tottunut yksin oloon koulussa, vapaa ajalla minulla riittää kavereita niin varmaa myös monilla muillakin olen hankkinnut kavereita useista koulusta ja harrastuksista ennen niitä olin yksinäinen ja tunsin oloni turhaksi ja pelokkaaksi suosittelisin kaikkien käydä nuorten tiloissa tai harrastuksissa niin että saisi ja uskaltaisi tutustua ihmisiin ,myös kotipihoilta moni saa kavereita se ei ole kivaa kun jää yksinäiseksi tuntee olonsa syrjityksi ja monella tavalla pelokkaaksi, ja se tuska mitä yksinäiset kärsii ei ole hyvä asia sillä kaikilla pitää olla kaveri jonka kanssa viettää aikaa.

Tyttö 13v.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti